helvetes fredag

åh! jag hatar helgerna, dem ger mig så fruktansvärt mycket ånget! känns som att jag bara vill krypa in i mitt skinn.. jag blir äcklad av allt "fredags mys" här hemma vilket resulterar: fet mat och godis!
UÄK. .de står mig upp i halsen. Irritationen bara växer inom mig, måste hitta på någonting.

det är konstigt hur man kan känna sig så ensam trots att man sitter i ett rum med fullt av människor, jag känner mig som i en glas kupa, vill ta någonting hårt och slå sönder den.. vill tillbaks till det gammla.

iallafall, goda nyheter: 1 kilo minus visade vågen idag från förra veckan, väger trots allt 3 kilo för mycket, jag var lycklig dagen innan jag hamnade på sjukhus, dem gav mig mat, fick mig att gå upp i vikt trodde att jag blev glad, och sedan lämnade mig. Så nu står jag här helt ensam förvirrad på min villoväg påväg tillbaks mot den förbjudna siffran igen!

Jag knapprade på nötter idag, dem kom upp .. utan hjälp! så jävla vidrigt.. då man inte har någon lust att kräkas upp de man stoppat i sig så kommer de upp iaf, so don't u worry! haha

ska nog ta en promenad eller kanske en jogging tur med hunden, fördriva tiden lite!

ni då? vad händer på eran fredag? tell me!


Jag vill inte dö, vill bara inte leva (läste de idag, tycker det stämmer in mycket bra)

kisses and hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0