behandling

Jag går på BUP varje dag, vilket jag inte just nu tycker är det bästa.. jag vill ju bara att dem ska stå på min sida, det känns förjävligt att kämpa emot dem varenda dag, jag känner mig uppdelad. Ena delen vill inte detta mer, men den andra vill att jag svälter mig dagligen.

Just nu känns det som att jag vill ge mitt ansvar till folket runt omkring mig, för att jag orkar inte ta det själv, jag är rädd för att säga det jag tänker. . vad tycker ni om mig då? tycker ni att jag är fullständigt paranoid och bara letar efter uppmärksamhet. För mig är ett äpple som någonting jag går och funderar på en halv dag innan jag kan peta i mig, men för er är det ingenting.

vad säger ni om jag säger, man blir fet av ett äpple?
gissar på att hälften utav er skrattar bakom min rygg, less på att bära all denna ångest själv. . så, jag tänkte att ni som själv lider av detta varje dag skulle kunna bli som ett stöd. Jag har följt olika bloggar här på datorn ett bra tag, så jag tänkte att de var på tiden att skaffa en egen.

dagens matintag

frukost - inget
mellanmål - inget
lunch - 1/4 dels melon
mellanmål - 2 stora glas cola light
middag - 1 äpple + 1/4 dels melon
kvällsfika - 1 dl solrosfrön (feel bad about it)

vägning imorgon, jobbig känsla inom mig, jag måste somna så jag slipper peta i mig någonting mer.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Signe

Det värsta, det är ändå det ständiga kriget som pågår innanför pannbenet.

2009-10-02 @ 11:36:16
URL: http://soonitwillbeme.blogspot.com
Postat av: Anonym

håller med dig helt! de är nog det jobbigaste, plus att! ingen förstår att man krigar med sig själv. .dem tror att man sitter och rullar på tummarna och let för man lyckas slippa äta, det är så mycket mer!

2009-10-02 @ 20:23:34
Postat av: svar

signe: håller med dig helt! de är nog det jobbigaste, plus att! ingen förstår att man krigar med sig själv. .dem tror att man sitter och rullar på tummarna och let för man lyckas slippa äta, det är så mycket mer!

2009-10-02 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0